torsdag 15 januari 2009

Åhh...

vad morgonkaffe är gott.
Idag är det torsdag och jag sitter här med en mugg med kaffe.
Lånade P:s mugg idag för jag älskar att dricka kaffe i den muggen.
En mugg som han fått av mej.
Kärlek står det utanpå den och i den står det en vacker text :Jag känner mig trygg och säker omkring dig.Efter allt vi upplevt tillsammans,vet jag hur mycket du älskar mej.
Den värme är något som jag vill ge till dej,du är ju den person som betyder mest för mig i mitt liv.
En sak är säker,och det här lovar jag nu,du kommer aldrig att lämna mitt hjärta.

Tycker den texten är så fin..

Idag har jag mitt första DBT möte i grupp,är lite nervös hur det kommer gå.
Jag kan bli väldigt tyst i grupp när man inte känner personerna man ska sitt i grupp med.
Men när jag väl känner personerna så har jag nog bladdra på...
Men innerst inne är jag glad över att få gå DBT och inse att jag inte är ensam om att ha ett självskadebeteende.
Denna vecka är det mycket runt om mej också,jobbar 4 nätter (2st är redan avklarade) och personalmöte,och DBT 2ggr (en gång ensam,en gång grupp).
Och på söndag går min sjukskrivning ut så känner mej lätt stressad att gå upp fulltid nu.
Men orkar inte bråka mer med Försäkringskassan så det är bara att bita i hop och börja jobba fulltid nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en fin text :)

Det är ju alltid nervös eftersom man itne vet hur dom andra är.
Men ju längre det går, går det ju bättre. Det kommer säkert gå bra för dig i dag. Lycka till!

Men visst jobbar du halvtid nu?
Kan du inte få gå upp till 75% först.
Du har ju DBT som ska hinnas med och allt annat också.
Ta små kliv upp så det inte blir för mycket. jag vet att försäkringskassan kan vara jobbiga, men jag vill inte att du ska mår dåligt sen för att du inte orkar.
Va rädd om dig.

kram