torsdag 8 januari 2009

Så är vardagen här igen!

Och känns som kroppen har gått på högvarv några veckorn nu.Så nu är vardagen åter här hos oss.Barnen börjar skolan idag och min 11-årige son har åkt hem till sin pappa.
Åhh...vad jag saknar han redan.Jag har lite svårt att acceptera att han bor så långt i från mej.
Hur jag mått har varierat dag från dag.Ena dagen glad och posetiv och andra dagen så känns allt så svart så svart.
Men jag har i allafall inte skadat mej själv så det är jag glad över.
Dock kanske kroppen har tagit lite mera stryk eftersom jag har haft fruktansvärt svårt att sova och nu har sömnbrist.

Nu inväntar jag bara våren så jag slipper denna kyla och snö.
Åter säger jag att jag verkligen hatar snö och kylan som biter sig fast i vårat land just nu.
Skulle vilja lägga mej och sova och vakna upp till en vårdag med solsken och fågelkvitter....
Nepp dax för mej att skicka ivägg barnen till sin första skoldag på vårterminen ( Hör ni vad skönt det låter med vårtermin)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät härligt med vårtermin :)

Tänk att det ska behöva vara så kallt. Vill också ha vår o sommar nu.
Jag får väl sätta mig under luftvärmepumpen och lossas att det är friska vårvindar.

Du låter piggare o gladare i texten tycker jag även om det har varit tufft och så. Va duktig du har varit som inte gjort dig illa, en kram för det får du av mig.
Dröjer det länge tills nästa gång sonen kommer till dig?
Kom tomten till er också?

kram.