tisdag 23 juni 2009

Så var midsommar avklarat

Jaha..så var midsommar avklarat.
Var på västkusten hos pappsen som vanligt på midsommar.
E nu långledig och det e ju bara så underbart....sen har jag 9 nätter innan jag går på semester.
Ska åka och ställa upp husvagnen i veckan på Öland och det ska bli underbart!

Just nu känns det tomt här hemma eftersom Lucas 9-åringen stanna kvar hos morfar eftersom han ändå ska åka till pappa på torsdagen och han ville vara kvar hos sin morfar.
Vill ge Sanna min blogg vän ett stort Grattis som fyllde 35 år igår!
Grattis min vän!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack min vän :)

Husvagnslivet är så mysigt tycker jag. vi var i västersvik nu i midsommras och flera campingar blir det sen till semestern.

Pia sa...

Åh tack! Och detsamma fina du, ha en jättebra sommar! Kram Pia