fredag 17 juli 2009

Går nu på semester

På riktigt kan man säga eller rättare sagt nu sticker vi till Öland idag.


Ska bli så underbart att lämna lägenheten och vara i husvagnen...fast jag mår inte riktigt ok fysiskt.

Läkaren misstänker att jag har Feokromcytom dvs tumörer på binjurarna *suck*

Får ta dagen som den kommer och ska hem nästa helg för att sen in på röntgen..

Ser f-n ut på mina fötter,har haft stora blåsor som spruckit och nu är stora sår så det är att bandage på fötterna,har även fått ännu en pencillinkur pga att jag fått infektioner i fötterna..

Jaja....men semester har jag i allfall så det får man vara glad åt.

Nu ska jag försöka njuta så mycket som möjligt och ligga i solstolen och sippa vin och bara ta det lugnt...

Ha en fortsatt fin sommar så får vi se när jag skriver igen.


1 kommentar:

ingela --kämpisen sa...

hoppas det blir en lyckad semester