tisdag 22 december 2009

God Jul!

Inte skrivit på länge men känt att jag haft det behovet att skriva eller rättare sagt har nog varit för "låg" att skriva.


Som många andra så är man mera låg nu på höst & vinter halvåret.





Jag har nu gått färdigt min DBT kurs och det känns faktiskt ganska bra att ha det gjort men nu handlar det om att använda sig av detta då man mår sämre.


Kanske lättare sagt än gjort men ska göra så gått det går.





Julen ska firas hemma med alla barnen och ser faktiskt framemot detta att bara ta det lugnt hemma med go mat och julklappar.
Dock jobbar jag natten till julafton så jag kommer nog vara rätt trött på julafton.Så en riktig:.






Till Er Alla! Var rädda om er!


2 kommentarer:

Vera.m.fl sa...

Men hej min vän!
Oj, vad mkt som hänt i ditt liv- och jag har ingen susning om något *skäms* Vi är ju för dåliga på att höra av oss till varann!! Visste inget om din op, din behandling och er förra kris i förhållandet!

Jag visste inte ens om denna blogg *skäms ännu mer*

Jag hoppas innerligt att ni får en jättelugn och skön jul med mycket mys och umgänge- och så försöker vi höras snart framöver!!!

Hälsa de dina, krama om dom från oss och GOD JUL på er!!!
KRAM

Peter Midas sa...

Hej och God fortsättning på julen och det nya året. Jag hittade ett par kommentarer som du skrivit på min blogg mänskliga möten..... Mycket har hänt sedan dess. Hoppas att det är positivt för dig och att du hittar dig själv i trygghet på något sätt. Hör gärna av dig på min mailadress!

Peter Midas