måndag 24 november 2008

Fick en utmaning

av min vän Sanna.Är väl lika bra att ta tag i den då.

Here are the rules:
!Post the rules on your blog
2. Answer the six "8" items.
3. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website

8 Favorite TV Shows:
Hmm..skit svårt då jag knappt följer något.

1.Deperate houswife
2.Bonde söker fru
3.Vad blir det för mat (Per är ju bara för underbar då han lagar mat)
4.Greys Anatomy
5.SOS Gute
6.Cityakuten
7.Idol
8.Nytt läge

8 Things I Did Yesterday:
1.Vakna
2.Frukost
3.Tvättade
4.Promenad med hundarna
5.Lagat middag
6.Dammsugit
7.Soterat tvätt
8.Slappat framför tv


8 Things I Look Forward To:
1.Få må bättre
2. Våren & sommaren
3.En resa
4.Att vintern ska ta slut ( fast den har ju knappt börjat)
5.Bli piggare
6.Att sonen klarar sitt körkort
7.Att en son kommer och hälsar på mej.
8.Då vi kan åka i väg med husvagnen igen.

8 Things On My Wish List:
1.Vinna en massa pengar
2.Att jag får må bättre snart
3.Bli av med tröttheten.
4.Att gifta mej.
5.Att alla och nä kär mår bra.
6.Resa
7.Att finna ett bra hem till min ena hund
8.En ny säng.(Har så himla ont i ryggen just nu)

8 People I Tag:

Denna svara jag inte på för jag vet inte ens vem som läser min blogg.





1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att ni också har en husvagn.
Vart brukar ni åka? vilken camping tycker du om?

Gillar också per när han lagar mat.

Har du blivit av med den sista kattungen?

kram