fredag 21 november 2008

Fredag!

Är det idag och hur mår jag?
Ingen aning om jag ska vara riktigt ärlig.
Det enda jag vet är att jag just nu lider av kronisk trötthet & värk i kroppen.
Sen skenar blodtrycket i höjden känner jag i skallen.
Känner även av hjärtat just nu.
Bara jag rör mej blir jag trött,svag,hostar...Jag vet att det är hjärtat som gör sig påminnt om att det kanske inte mår så bra.
Då jag var på sjukhuset ang gatric bypas operationen så hade jag ett blortryck på 130/115...Shit det är inte alls bra.
Men vad göra ? ingen läkare verkar bry sig om att jag inte mår bra av blodtrycket och bara nochalerar det hela.

Min läkare jag hade då jag hade fått barn 3 tog det verkligen på allvar.
Jag hade då ett undertryck på 100 och då sa hon bara till mej:Nu åker du bums till sjukhuset utan en åka hem och hämta kläder.
Sen släppte hon inte mej förrens blodtrycket var ok igen.
Fast hon kanske var lite överdriven om mitt blodtryck.
Jag medicinerar för mitt blodtryck men det verkar inte hjälpa.....kan bara hoppas att jag får min operation innan kroppen brakar ihop helt.

Äsch får väl ta ett glas rödvin ikväll och inbilla mej att det är bra för hjärtat..eller är det inte så man forskare säger?
Hoppas att ni allafall får en fin fredag!
Här blir det soffan med vin och Idol.
Och då är frågan,vem vinner Idol....
Ska jag erkänna så tycker jag inte någon är så dära kanonbra som man fastnar för direkt.Utan alla är lika bra (usla,tolka som man vill).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vännen, det låter inge vidare.
Tänk, vad har vi sjukhus igentligen kan man undra ibland.

Ta det lungt och tänkt på dig o din kropp.

kramar om.

Anonym sa...

Du har en utmaning i min blogg =)

kram