onsdag 19 november 2008

Åhh...

Vad jag troligtvis är jobbig att leva med.Mitt humör växlar enormt just nu,ena stunden känna lycka över min familj sen växla till att livet är pest.
Varför kan man inte få ha en jämn nivå i sitt känslo liv.
Usch när jag blir tjurig och vresig mot min familj skapar det en ångest efteråt hos mej

Värst e väl att jag ena stund älskar P överallt annat för att i nästa stund nästan hata han.
Fast innerst inne vet jag ju att han är Mannen i mitt liv och skulle aldrig tänka mej att bryta förhållandet.



www.Emotionalfool.com

Get more from www.Emotionalfool.com

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Man får lov att känna så där...
Kram Gunilla

Anonym sa...

Hm.. jag är också en sån som måste vara svår att leva me.
precis som du skriver så vet jag att min man är den mannen jag älskar och vill leva med men ibland när man mår så som man gör ibland så tycker jag inte om honom.
Tur är väl att dom ser sånt och klarar väl sånt kankse lite bättre just dom tillfällen man når så.

kram