måndag 17 november 2008

Trött och sliten nu

Sitter på jobbet och gör min sista natt för denna månaden.
Har varit slitsamt och det enda som gjort denna helgen är jobba,sova,laga mat,jobba osv.
Och jag och P har mer eller mindre bara möts i dörren då vi ska gå,kommer hem från respektive jobb.
Men nu är snart helgen gjord och jag är hemma i 2 veckor.
Ska bli så skönt men känner att om jag inte jobbar så är det en massa möten som man ska springa på.
Denna veckan är en EVK för sonen inbokad,möte med dom andra klassaföräldrarna för att planera barnens julfest,klippa barnen,DBT-möte,möte med min chef ang min sjukskrivning,möte med soc ang äldste sonen.Sjukhusbesök med ett barn,läkar besök med min läkare på psyk.
Känns lite som jag inte hinner landa förrens till helgen kanske....
Men men det är väl så det ska vara i livet,inte konstigt att man har högt blodtryck?
Undra bara när jag ska hinna med att bara vara jag och känna efter hur jag mår....
Livet rullar lite för fort just nu känner jag och jag hinner inte med mej själv..*suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

å hjälp vad du har och göra når du är ledig.
Glöm inte bort dig själv också.
ta hand om dig så du kan ta hand om andra sen också.
Ta ett varmt bad med några ljus runt om kring i badrummet och släck lampan och njut en stund för dig själv. om ni har badkar förstårs.
Eller en lite promenad i skogen och hämta hem lite mossa och gran och gör en mysigt aragemang med ljus me och mys när du tänder det nu i vinter mörkret.

kram