måndag 1 december 2008

Mår inget bra just nu

Tankarna far igenom mitt huvud just nu.
Min älskade P berätta för mej i helgen att han nog inte orkar leva med mej mera.
Det var som att jag ramla ner i ner i det "svarta hålet" och jag aldrig kommer kunna ta mej upp därifrån utan kommer sakta dö där.
Har tappat precis allt känns det som och livslusten finns inte kvar hos mej längre.
Är det så här livet ska kännas och vara?
Just nu lyssnar jag väldigt mycket på musik och ännu en gång så är detta en av mina favoriter.Ja hela hennes skiva är underbar.





2 kommentarer:

Gunilla sa...

Ger dig en styrkekram....
Jag är ledsen för beskedet du har fått och förstår att min kram kanske inte har någon betydelse, men jag vill ändå lämna den till dig!

Kram Gunilla

(Gunillas blogg)

Anonym sa...

oj, vilken chock!
Jag kommer inte på något bra att skriva men jag finns för dig om du vill prata. Det är bara att maila eller att ringa.
Det kommer att ta många dagar att smälta detta eftersom det verka komma så plötligt från honom. Mår du bara sämre o sämre så måste du lova mig att åka in och få hjälp.

Kramar om hårt.