onsdag 3 december 2008

Onsdag

Och jag har jobbat 2 nättern nu...är matt i kropp och själ.
Känslorna bubblar inom mej och P har nu sagt att han vill fortsätta leva med mej.
Men är så fruktansvärt osäker om han verkligen menar det.
Visst vi har haft det jobbigt en långtid nu med bla vårdnadstvist,sjukdomar osv så ibland kan man känna att man bara vill ge upp.
Men skulle det bli bättre av att bara ge upp? Nej jag tror ju inte på det.
Utan går man genom dom svåra sakerna här i livet tillsammans så stärker det vårat förhållande mera anser jag.

Visst dom senaste veckorna har jag nog faktiskt inte varit så trevlig men jag hoppas ju verkligen att det ska vända nu och gå till en bättre tid för hela familjen.
Men i mitt hjärta är jag sorgesen över att P ens haft tanken på att lämna mej.
Och det kommer nog ta sin tid att jag kommer lita på att han verkligen älskar mej.
Något kul hände idag i allfall...P sa att någon från Mix Megapol hade ringt han och han skulle vara med i radion i något som kalls drömjulen.
Jag hade ju nominerat till att han skulle få öppna en lucka i deras adventskalender och vinna något.
Och oj vad nervös han var för att vara med i radion och vad vann han då?
Jo ett presentkort på 5000kr på Lidel...Visst jag är kanske otacksam för jag hade hoppast på en resa för bara oss och vi handlar ju nästan aldrig på Lidel men innerst inne är jag så glad för jag brukar aldrig vinna några tävlingar så jag så julmatpengar till jul går ju alltid åt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt på ett sätt, men jag förstår din oro.

Grattis till vinsten fast det inte blev en resa.
Mat gåt ju alltid åt, fast på lidel hm...bättre finns det ju :)

Har du frågat varför han sa så, vad som fick han att säja så.

kram