måndag 26 januari 2009

Måndag morgon!

Och jag är ledig,så himla skönt.
Jag har faktiskt inte orkat blogga det sista.
Känner en fruktansvärd stress inombords.
Har nu börjat jobba heltid på min 75% natttjänst och sen har jag 2 dag/veckan som jag har DBT.
Känns lite som kanske detta blir alltför mycket för mej.
Hinner inte riktigt att känna efter hur jag mår.
Förra veckan var en "down" vecka.Var inte alls på humör för något...
Och småsaker hemma kändes så fruktansvärt tunga.
Hade glömt betala en räkning och P fick mej att känna mej usel och värdelös och oälskad.
Varför tar jag åt mej så himla mycket av småsaker?
Fast får jag kritik på jobbet så är det en helt annan sak,där anser att jag vill gärna ha kritik om någon tycker att jag inte gör mina arbetsuppgifter på rätt vis.

Men kanske är det så att dom man står närmast ,tar man kritiken på ett annat vis.Och då har man även högre krav på en själv.

Ja något posetivt har ju allifall hänt.
Av en slump så spelade jag på hästar i helgen och sen när jag loggade in så har jag vunnit 1000kr..Wow...se vad man kan ha tur i bland.
P trodde inte ens att det var sant...men som sagt det var rena rama turen. Kul när man inte räknat med att vinna något.
Fär väl satsa en del dom i nästa vecka på en Harry Boy igen...Och hoppas att turen är med mej igen.




1 kommentar:

Gunilla sa...

Hej Tezz!
Jag vann inte på Bingolotto, men jag var nära på sista spelet. Hade två fyror och satt länge och väntade på mina två nummer. Bra vinster var det också. På den ena 25000 kronor och på den andra raden en Volvo. Men mina nummer hann aldrig komma.

Ha en bra vecka!

Kram Gunilla