tisdag 27 januari 2009

Vet varken ut eller in

Just nu....har en fruktansvärd inre stress & ångest.
Jag känner nog lite att DBT bara skapar mest ångest och stress hos mej just nu.
Har så mycket annat i mitt liv och det kanske inte finns någon plats för DBT-möten.
Vet varken ut eller in hur jag ska hantera livet och dess alla uppgifter.
Jag ska ju opereras ( har en hel del sjukhusbesök),har börjat jobba full tid,min mamma är svårt sjuk,vardagliga händelser och sen DBT-möten 2 ggr/veckan.
Det känns inte helt ok helt enkelt just nu.
För i förra veckan fick jag avboka DBT pga av olika skäl.
Och då fick jag till svar att jag MÅSTE komma på nästa möte eftersom man får inte vara borta någon gång helst.
Och det har skapat en fruktansvärd ångest i mej.
Ska verkligen DBT mötena gå före allt annat? Då vet jag inte om det är hållbart att gå kvar i DBT.
För ska det verkligen vara så att DBT skapar mer stress och ångest hos mej än att det hjälper mej?

Inga kommentarer: