torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Jaha..så var det torsdag och nästan hela veckan har rusat iväg.
Hade DBT i tisdags så jag tog upp detta med att jag känner en sådan inre stressa ibland av att jag MÅSTE komma på dom tider som jag har för DBT.
Och om jag verkligen skulle känna så och om det verkligen det var någon vits med att gå DBT då man känner en sådan press.
Men fick svarat att jag INTE ska känna den pressen på mej utan får jag förhinder så måste jag bara meddela detta.

Så på DBT mötet så avbokade jag gruppterapin eftersom jag hade så mycket jag skulle hinna med.
Först hade jag ju jobbat i natt sen skulle jag iväg och lämna barnen vid tåget då dom skulle åka till sin pappa över helgenen .
Sen hade jag ju min gruppträff inför min gastric bypas operation inbokad i dag också mellan 16-18.
Och inte nog med denna stressiga dag så hinnar jag nätt och jämnt hem förrens jag ska kila i väg och jobba en natt till.
*pust*
Så nu sitter jag här på jobbet och försöker ta det lugnt...kommer bli en seg natt då jag redan e trött...*gäsp*
Guuuud vad jag längtar till kl 6.15 imorgon då jag får krypa ner i min säng igen.....
Hela helgen har jag tänka ska jag bara vara.....inte ställa några krav på mej själv på alla måsten som behövs göra....skjuter upp alla måsten lite bara...

1 kommentar:

Peter Midas sa...

Oj oj oj! Det där går inte bra i längden. Inte på tvären heller... Du måste spärra din kalender så att du inte har så mycket att göra när du borde sova. Sömnen har en enormt läkande kraft!

DBT eller annan terapi skall ju ge energi, inte ta! Så planera in eller boka i värsta fallav!

Lycka till!!