söndag 8 mars 2009

Söndag!

Vaknar upp till en grå söndag och jag som hade hoppast på lite sol.Fast det hoppas jag på varje dag då jag vaknar.
För lite sol kan göra underverk i sitt välbefinnande.
Helgen har varit jättebra....är så himla nöjd med helgen.Ja tänk vad posetivt jag tänker nu.
Nämen det hela kan bero på att jag och sambo P hade en hotell natt från fre-lördag och blev serverade en underbar 3-rätters middag på fredagen kvällen med en flaska rödvin.Och att vi var barnfria!
Barnfria har vi inte varit på flera år....tänk vad en enda natt med bara mys kan göra att man mår så bra.
Dock hade jag lite dåligt samvete då jag åt middagen och drack vinet eftersom jag ska opereras på tisdagen men hade bokat detta för länge sedan och dietisten hade sagt att man EN gång kunde unna sig detta men ändå får jag ångest över att jag åt och drack.
Äsch..bara att glömma och gå vidare.För det var ju värt det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va härligt, hotell natt *mys*
Inte ska du må dåligt för du åt mat en dag. Bara du inte fick ont i magen eftersom det var länge sedan.
I morgon blir det att ladda upp efter denna helg.

Kram