onsdag 1 april 2009

Så var det onsdag

Och jag har en trötthet i kroppen...jag tror på att det beror på att jag slarvat med vitaminerna.
Solen lyser och jag hoppas att nu våren kommit för att stannna..
Imorgon har jag DBT och känner bara usch vad jobbigt.Ska man verkligen känna så?
Jag har ju skrivit på "kontrakt" för ett ½ år och DBT terapin denna tid,sen efter ½ år så får jag bestämma om jag vill förlänga eller inte.
Och som det känns nu så känner jag bara NEJ till att förlänga DBT.

Är lite glad i allafall...ibland kan det vara bra att vara impulsiv och stå på sig att få igenom sin önskan.
Vi ska köpa ny bil...Jippi!...hastigt och lustigt fick jag se en bil jag skulle vilja ha.
Så jag kontakta bilfirman för en provkörning,ringde P och sa att vi skulle ut och åka bil.
Och resultatet blev att P älskade den nya bilen....
Så imorgon ska vi hämta den nya bilen...
Ibland är det bra att vara impulsiv,för många gånger så har P sådan beslutsångest så många saker hinner försvinna från oss.

Inga kommentarer: