tisdag 14 april 2009

Så var påsken slut

Och den har faktiskt varit rätt ok.
Åkte till västkusten till min pappa på skärtorsdagen.
Dock mådde jag inte bra innan då jag fick reda på att min bror ev skulle dit också och hälsa på någon dag under påsken.
Och jag klarar ju inte av att umgås med min bror efter allt ont han gjorde mot mej i min barndom.
Men jag bestämde mej för att vi skulle åka ändå och skulle han komma då vi var där så kunde jag ju bara åka iväg en stund och slippa umgås med han.
Men som tur vad så kom min bror aldrig då vi var där.
Vi åkte hem på påskdagen eftersom jag skulle jobba natt då,första natten på en månad.

Mår sådär just nu är lite deppig just nu,och jag vet faktiskt inte varför.
Men kan vara att det är små saker som jag irriterar mej på...fast sen ska jag erkänna att jag är förbannat trött i kroppen,skulle vilja sova lite bättre men får ingen ro i kroppen att sova.
Ska nog se om jag kan få tag i min läkare och om han kan skriva ut något att sova på innan jag börjar må ännu sämre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att din bror aldrig dök upp.
hoppas du får tag på läkaren så du kan få sova o må bättre.

kram