fredag 29 maj 2009

Så var det pingst

Och nu har jag gjort min arbetsvecka...*pust*
Jobbade onsdag & torsdag natt så jag har precis vaknat.
Usch är sliten eftersom igår sov jag endast till kl 10.00 och idag bara till 11.00 men då kommer jag nog somna gott i kväll kan jag tro.

I helgen blir det nog att besöka stadens marknad med barnen och sen sägs det att jag blir ett år äldre i morgon....usch vad tiden går fort i bland.
Känns som jag fortfarande är ung ju,fast vissa dagar kan jag faktiskt känna mej som en gammal kvinna kroppsligt.

Ska bli intressant och se hur många som tänker uppvakta mej i morgon men som vanligt så glöms jag nog bort.
Självklart så vill jag inte ha några dyra födelsedags presenter men en liten omtanke skulle uppskattas av mej.

Och så är det ju Pingst nu och många gifter sig denna helg.
Härligt!
Jag vill ju också gifta mej ju..så jag är lite avis på alla som har råd med detta.
Visst en del säger till mej att det behöver inte kosta så mycket med att gifta sig men jag har ju faktiskt en del drömmar om mitt bröllop och jag skulle så gärna vilja uppfylla dom.
Förut så ville jag gifta mej i kyrkan och ha ett sådant där stort bröllop men där har jag ändrat mej nu.
Nu skulle jag kunna tänka mej att gifta mej i solenedgången på en strand i tex Thailand och vad kostar inte det?
Fast kanske kan jag be Reinfeldt och regeringen om ett bidrag?
När Kronprinssesan Victoria får extra pengar till sitt så kan väl jag också få ett bidrag tycker ni inte det? ;-)

Nej dax att ta tag i dagen och få röjt här hemma inför helgen...
Ha nu en skönt i helgen i sommarsolen och glöm inte morsdag!
Glad Pingst på er!

Här e låten som jag älskade som ung:


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i förskott :)

Glömmas bort känner jag igen av min släkt.

självklart ska väl du också får ett bidrag som viktoria :)
Det borde alla få som vill gifta sig nästa år.

Vi skulle igentligen åkt till mamma i morgon men jag fick hämta en william som hade spytt så vi blir hemma och det är skönt nu när det ska bli så varmt.


Kram o trevlig helg på dig me.