onsdag 22 oktober 2008

Fryser och önskar mej sommar igen

Usch är frysen och trött idag...Vakna allt för tidigt ju...*suck* Är matt i hela kroppen,förstår inte varför jag inte har någon ork alls.
Visst man kan vara trött ibland men så här trött & matt i kroppen har jag nog aldrig varit.
Idag kommer ev en spekulant och ska titta på kattungarna jag har.

Hoppas verkligen att jag får kattungarna sålda utan att dumpa priset.
Igår fick jag en första tid till kirurgen för om jag ev kan ska kunna få en gastric by-pass.
Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd och får operationen.
Har väntat i över 10 månder för att få en tid för första besöket.
Verkar som dessa operationer INTE innefattar vårdgarantin idag.För då hade jag fått tid för längesedan.
Är ännu lite orolig över att min sjukskrivning ska gå igenom,läkaren skulle ha hört av sig i måndag el tisdag ang detta + om jag skulle få DBT-behandlingen men inget som har ringt än *suck*.
Usch att vänta är inte min grej,minuter känns som timmar,dagar då man väntar på svar på sina frågor.
Nepp ska nog utnyttja ensam tiden (barn i skola & dagis) med att krypa ner under täcket och försöka sova lite till......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu börjar hösten och kylan. fy!!!
Jag häöde våran värmepump för jag frös i morse.
Jag hoppas verkligen att jag kommer i väg på en sista minuten. jag skulle behöva det.
Fy att du inte har fått veta något än om din sjukskrivningen.
Det är ju itne så att man skiter pengar som dom verkar tro.
Vänta är en pina, vänta o vänta det är det livet går ut på tycker jag.
Jag väntar på att min ny medicin ska göra någon nytta.
Hoppas du kröp ner under täcket och fick sova lite.
Ser att du även har ändrat till pop upp fönster :) tack.

kram

Anonym sa...

Så söta kattungarna är också.
ååå mys...