torsdag 23 oktober 2008

Så besviken

Jag är just nu,hade möte på psyk idag med min samtalsperson och förra veckan hade hon ju lovat mej att ta reda på om jag kunde få genomgå en DBT-behandling och lovade att höra av sig mån el tisdag via telefon men inget hördes

Trodde jag då skulle kunna få ett svar idag om jag kunde få DBT,men icke.
Nu ska hon ta upp mej i deras team möte nästa torsdag och se om jag kan komma med i denna behandling.
F-n säger jag när folk inte kan ge svar på sådan saker som dom lovar att kolla upp.
Jaha..så var det bara att vänta en vecka till,usch timmar är som dagar för mej just nu.
Sen trodde jag att hon skulle ge mej ett svar på hur det gick med min sjukskrivning men inte ens detta fanns något svar,hon trodde att min ansvarige läkare hade hört av sig till mej men det är ingen som ringt mej.

Så nu måste jag boka en telefontid ( för man kan ju inte bara ringa han på direkten)för att få svar på om läkaren kompletterat sjukskrivningen,fasiken man ska ha en massa energi för att orka med allt och denna energi saknas ju av mej just nu idag så det känns tungt i både kropp & själ.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy va dåligt gjort av henne.
Ring till receptionen i morgon och be han läkare ringa fortast möjligt till dig.
Så här kan dom ju inte göra.
Kram till dig så ses vi i morgon. fast jag kommer nog att sova en hel del.