måndag 27 oktober 2008

Så var det måndag

Måndag igen,och jag har haft en jobb helg.
Det har funkat bra och det känns ok att jobba fast som sagt efter att ha jobbat så behöver jag tid för att "ladda batterierna" igen.
Just idag är jag ju rätt seg i huvudet och matt i kroppen.

Nu är det ju höstlov också så alla barnen är hemma så det är ju full fart här.

Jobbhelgen blev att jag stötte på en person med självskadebeteende som vi fick ta till sjukhuset och innan så visste jag inte hur jag skulle reagera men det gick bättre än vad jag hade trott.
På någotvis så tar jag på mej en arbetsroll och då kan jag inte ta in mina egna känslor i dessa händelser.
Och nu efteråt nu när jag är hemma så känns det helt ok också,har lärt mej att inte ta med mej jobbet hem för då skulle jag aldrig orka att ha det jobbet som jag har.

Nepp dax för att ta tag i hem och barn...Åhh..kaffe måste jag ha nu så jag kan vakna upp lite mera..*gäsp*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja just det. Det är ju höstlov.
Jag har inte sett dig vid msn :(

Tur att du inte tar hem jobbet, men det måste vara svårt att låta bli.