fredag 31 oktober 2008

Varit på

psyk nu och det gick bra trots att jag jobbat 2 nätter nu så var jag lite seg i skallen men mötet gick bra.

Mina problem har tagits upp i deras team och jag kommer troligtvis få DBT.
Och jag fick träffa hon som håller i det hela och det bestämdes att jag ska dit nästa fredag för ett första introduktions samtal me henne på fredag i nästa vecka..
Känns faktiskt jättebra att få den hjälp som jag kanske hade behövt för länge sedan igentligen.
Men jag är ju sådan som person,jag ska klara mej själv.
Men nu har mitt liv varit ett enda kaos för länge inser jag.
Nu måste jag bara få må bra och kunna hantera "vulkanen" inom mej på rätt sätt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är också en sån där envis som klarar sig själv tills det stupar.
jag är likadan :)

Vi får bättra oss och be om hjälp!!!