tisdag 4 november 2008

Grått Grått

är vädret här idag och lika grått känns det som det är inom mej också.Är så trött så trött.Trots några koppar kaffe vill inte kroppen vakna.
Men kan ju vara så att jag bara ska finnas denna veckan,
Förra veckan var ju lite hektisk med lediga barn hemma,och 4 nätters jobb och en del andra möten.

Fast denna veckan känns det lite som jag har en del att stå också.
Har bla ett möte idag med min personligahandläggare på Försäkringskassan.
Vi ska prata om hur jag ska rehabiliteras för att kunna återgå till mitt jobb på hel tid.
Fast jag vet ju redan vad jag behöver för återgå och det är sådana saker som inte Försäkringskassan kan lösa för mej.
Men det är väl bara att pallra sig i väg och höra i allafall vad Försäkringskassan vill.
Sen imorgon ska jag följa med sambon som ska på ett sjukhusbesök och sen på fredagen så har jag första möten på min ev DBT-behandling.
Så känns lite som jag inte får någon heldag utan en massa möten inbokade och jag kan ligga hemma och vila mej.
Och nästa vecka ser ännu värre ut *suck*..då har jag 5 nätters jobb veckan och men får bara 4 nätter eftersom jag ska ha en planeringsdag på dagtid med jobbet.
Huhha...hur ska orka upp?
Planeringsdagen börjar kl 8-16,jo klart jag orkar gå upp men sen hatar jag att stressa i väg så får väl gå upp jättetidigt för att slippa stå där i sista minuten och man måste stressa i väg till dagis och skola med barnen.
Sen har jag sjukshusbesök,evk för ett av barnen inplanerat och sen ska jag nog få in ett DBT möte också i min kalender.
Tänk om man någon gång kunde få ha en hel vecka utan en massa möten.
Så skönt det skulle vara.............
Fast just detta med att jag har fullt upp hela tiden gör ju att jag inte känner efter hur jag själv mår utan sen när det lugnat ner sig och jag börjar tänka på mej själv så blir det för mycket känslor,trötthet i kroppen och jag kan då inte hantera det.

Fasiken att det ska vara så svårt att kunna hantera sina känslor.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Försök att vila och inte stressa då du är hemma och barnen är i skolan.
Jag hoppas att barnen hjälper dig med något i hemmet. bara att duka eller ta ut soper, små saker som kan hjälpa dig att slappa mera när du är ensam.
Ensamhet är ju inte heller bra, då kommer alla tankar som man mår dåligt av oftast. Men vad ska man göra då man är trött och inget hjälper.
Här hemma frågade jag om någon ville vara matvärd men ingen ville och då sa mannen att han kunde vara det och då helt plötsligt ville william i alla fall sen. och han fick beröm och tack och blev glad.Så jag ska nog införa en dag matvärd här i familjen. :)

Hoppas alla möten går bra för dig.

kram