fredag 21 november 2008

Snön har nu kommit!

Steg idag upp tidigt och tittade ut igenom fönstret och vad ser jag?
Jo en massa snö...*suck* Fast inte ett dugg förvånad eftersom jag drömde i natt att det snöade.
Jag är en riktig vinterhatare kan jag säga...




Och helst skulle jag vilja bo någon annanstans denna årstiden.


Visst jag kan hålla med om att snön lyser upp i novembermörkret men ofta så blir snön bara blask.Nä detta är ingen för mej....*fryser redan*


Nä här skulle man vara denna mörka och kalla årstid.
Jag har sagt att när jag blir äldre så ska jag bo halva året i något varmare land och sen kan man komma hem till Sverige på vårkanten och tillbringa sommaren här.







1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag är precis som dig i det läget :)
Jag vill också flytta till värmen då höstern o vintern kommer hit.
Mersmak fick man också när jag var i Tunisien. Å om man hade haft mera pengar skulle jag ta hela familjen bort till solen.
Varför kan inte sverige vara ett sånt land som är varmt året om :)
Nä lite te, ljus och vetepåsen är bra så här års.