fredag 7 november 2008

Första DBT mötet avklarat

Och jag har varit på första mötet ang DBT och fick göra en sk SCID -test och får nästa vecka utlåtande om mina svar.

Fast ska erkänna att vissa frågor var så knepiga att svara på eftersom svars alternativen bara var JA eller NEJ där jag hade lust att svara Ibland.

Sen diskuterade vi vem jag är.
ja vem är jag?,vet ju inte ens det själv längre eller rättare sagt jag har nog aldrig vetat det heller men kanske dax att ta reda på det.
Hmm..kan ingen någon uppfinna så man kan uppleva själv hur man är att leva med?...Eller att någon uppfinner att man kan gå in i en annans person innersta och känna vad den känner inom sig.
Hade ju varit så mycket enklare att visa andra människor på detta vis hur man mår då och dom får känna den kaos som ibland finns inuti mej.

Inga kommentarer: