torsdag 30 april 2009

Godmorgon!

Har inte orkat blogga det sista nu.
Men jag lever i allfall om det är någon som undrar.
Bär på en fruktansvärd trötthet i kroppen.Och känner mej allmänt låg.
Vet inte vad det kan bero på men det kan vara lite vitaminbrist då jag inte kunnat äta ordentligt det sista eftersom jag mått så illa.
Ska idag iväg till ett återbesök hos kirurgen så jag får ta upp det tröttheten med han.
Idag skulle jag haft DBT men fått avboka det pga läkarbesöket och känns rätt skönt eftersom gruppterapin med DBT känns så flummigt för mej.
Gillar bättre dom enskilda samtalen man har på DBT.

Har inte kommit i väg ännu och träffat hästen som jag skulle få ha på foder detta pga att vi inte hittat någon tid som passat både mej och hästägaren men jag hoppas att det kan bli någon gång i nästa vecka då jag är lite mer ledig.
För denna vecka jobbar jag 5 nätter *pust* och har en massa andra möten inbokade.
Bla så nu på vårkanten så är det ju en massa utvecklingsamtal med barnen.
Och nu är dom i allfall avklarade och dom var posetiva.
Barnen fick mycket beröm för sin arbete i skolan.
Kul när man får beröm för sina barn och det går bra för dom i skolan.

Nepp dax att väcka barn och jag ska göra mej i ordning för att åka till storstan för läkarbesöket.
Kan nog bli en sväng till Ikea för att se om dom har något kul där.
Jag som inte annars gillar att shoppa har idag bara fått lusten att göra det.
Ha en underbar Valborg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du också kan få bukt på din trötthet och att läkarbesöker blir bra.

Men kan inte lite av din trötthet vara att du jobbar nätter? hur mycket får du sova sen?

tror du inte solen gör att man blir lite shopping sugen?

Skönt att höra att barnen sköter sig i skolan och att det går bra för dom.

Ha en trevlig valborg du me!

Kram Sanna