måndag 18 maj 2009

Down period

Har jag just nu...känns lite som jag har panik i kroppen och mår inget bra alls.
Tänker kanske för mycket och vill ha en del förändringar i mitt liv...
Man borde ju vara glad nu när sommaren väntar men jag känner bara en stor press på mej.
Men jag jobbar ju själv inom psykvården och många av våra vårdtagaren börjar nu mår riktigt dåligt.
Detta pga att dom känner en sådan press på sig själva att man ska göra så mycket på sommaren.
Ska det verkligen vara så här i vårt samhälle?
Varför kan man inte bara ta dagen som den kommer och bara ta det lugnt?

Denna vecka är en "helvetes" vecka,jag har 5 nätter och 2 DBT möten och inte nog med det.Idag har jag data kurs med jobbet också...*suck*
Önskar att denna vecka redan var över nu...

Något som är posetivt är att 12 -årige sonen kommer på onsdag.
Visserligen jobbar jag mycket i veckan men känns skönt att kunna ha han här ändå.

Så Grattis Norge till segern:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner ingen det där med pressen inför sommarn. Men i dag har mannen och jag pratat om det och det känns lite lättare efter det. Men vi får väl se när det närmar sig hur det går. jag har ju fått en ny medicin och det kanske kan hjälpa mig får jag hoppas.

Kram och ta det lungt, prata men mannen hur ni gör och du vill ha lite tid för dig själv och vad han kan hjälpa dig när du inte mår bra.

kramiz

Gunilla sa...

Kommer förbi med en liten stöttande kram!