torsdag 14 maj 2009

Torsdag

Vaknar tidigt just nu och har svårt för att somna på kvällen.
Alla tankar bara far runt i skallen just nu *suck*

Hade enskild DBT i tisdags och det kändes bra och fick mycket beröm om att jag använde mycket av mina färdigheter som jag lärt mej.
Visst det är lätt i vissa perioder att klara av att stå ut i kaoset men är så himla rädd att fall tillbaka i självskadebeteendet.
Ska fundera också på om jag ska forstätta DBT då mitt "kontrakt" går ut nu i juni.
Vet ej om jag vill fortsätta då det kräver mycket tid av mej men ska fundera på det ett tag till innan jag bestämer mej.
För någonstans så tror jag DBT har hjälpt mej under detta halvåret.

Idag har jag grupp DBT och jag hoppas att det inte är så "flummigt" idag.
Och i natt ska jag jobba igen,har ju tagit extra natt trots att jag är så trött i kroppen men behöver skingra mina tankar lite så det blir nog bra.




Inga kommentarer: